HTML

Dialógusok

Párbeszédek nő és férfi, felnőtt és gyerek közt.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Miért jó a mazochistának?

2008.12.07. 10:03 JillandJack

- Jack, tudod, miért jó a mazochistának?

- Fogalmam sincs. Miért???

- Mert ha rossz, akkor jó, ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

- Én meg szado-mazochista vagyok, mert nekem akkor is jó, amikor neked rossz.

- Én viszont egoista vagyok, és nekem akkor jó, amikor nekem jó.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dialogusok.blog.hu/api/trackback/id/tr27808855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása